Mario is uit beeld, het is Luigi's beurt om de hoofdrol te spelen! New Super Luigi U is nu verkrijgbaar als downloadbare content voor New Super Mario Bros. U op Wii U, vol nieuwe uitdagingen, nieuwe acties en zelfs een nieuw personage voor de meerspelerstand, in de geniepige vorm van Nabbit.
Speel 82 nieuwe levels die inspelen op Luigi's unieke eigenschappen zoals zijn hogere sprong en zijn grotere beweeglijkheid... maar met slechts 100 seconden op de klok voor elk level, moet je snel zijn om de vlaggenstok op tijd te bereiken! Geniet met familie en vrienden van de meerspelerstand, waarin voor het eerst het personage Nabbit speelbaar is. Dit brutale kereltje kan geen power-ups gebruiken, maar daar staat tegenover dat vijanden hem niets kunnen maken, dus is hij een ideaal personage voor spelers die actiespellen te uitdagend vinden.
New Super Luigi U is nu verkrijgbaar als aanvullende content voor New Super Mario Bros. U en vanaf 26 juli verkrijgbaar als een losstaande speldisk, alleen verkrijgbaar in 2013 - het jaar van Luigi! Op onze New Super Luigi U-pagina kun je meer ontdekken over Luigi's grote avontuur en hoe je het kunt aanschaffen. En vergeet ook onze site voor het jaar van Luigi niet, voor meer informatie over wat we in 2013 voor Luigi in petto hebben op Wii U en Nintendo 3DS!
De content op de speldiskversie van New Super Luigi U is gelijk aan de aanvullende content voor New Super Mario Bros. U. Het spel New Super Mario Bros. U is niet inbegrepen, maar ook niet nodig om de speldiskversie van New Super Luigi U. te spelen.