Laat je verbeelding de vrije loop in Scribblenauts Unlimited, nu verkrijgbaar voor Nintendo 3DS-systemen en Wii U! Verken een enorme zijwaarts scrollende open wereld vol puzzels van formaat en los deze op met de grootste kracht in de wereld: je fantasie!
Maak kennis met Maxwell, een vriendelijke jongeman die een magisch notitieboekje heeft met een wel heel bijzondere kracht: schrijf de naam op van wat dat ook, om datgene tot leven te zien komen! Is dat cool of niet? Maxwell is op een missie om zijn zus Lily te helpen. Lily is vervloekt en verandert langzaam maar zeker in steen! Om haar te redden moet hij Starites en Starite-scherven verzamelen, en de enige manier om die te bemachtigen is door mensen te helpen. Gelukkig zit de wereld van Scribblenauts Unlimited vol met knotsgekke puzzels, dus er zijn genoeg mensen te vinden die wel wat hulp kunnen gebruiken!
Zet je tanden in honderden hersenkrakende uitdagingen met behulp van alles dat je maar kunt bedenken. Als je een boom moet beklimmen, typ je via het touchscreen van je Nintendo 3DS of Wii U GamePad gewoon "ladder" in om dit voorwerp te zien verschijnen. Wees avontuurlijk en probeer het met een grijphaak, jetpack of wat voor oplossing er ook maar in je opkomt!
Scribblenauts Unlimited tilt de serie naar een hoger niveau! Dankzij de mogelijkheid om de door jou gecreëerde voorwerpen in Maxwells "magische rugzak" te bewaren zodat je ze later sneller nog eens kunt kiezen, het nieuwe hulpmiddel “Starite Vision”, de toevoeging van Nintendo-personages en een handige lijst met hints, is het spelplezier ook echt onbeperkt.
Ga naar onze spelpagina over Scribblenauts Unlimited op Wii U voor alles over HD-beelden, de bewerkingstool voor voorwerpen, de meerspelerstand en meer! Als draagbare spellen meer bij jouw stijl passen, dan heeft onze spelpagina voor Scribblenauts Unlimited op Nintendo 3DS alles dat je moet weten over de versie die je overal mee naartoe kan nemen!