Heb je net het cadeaupapier van de Nintendo 3DS verwijderd en wil je weten wat deze baanbrekende handheld jou allemaal te bieden heeft? Dan komt onze handige uitleg prima van pas. Lees verder en bekijk de links om meer te weten te komen over de wereld van Nintendo 3DS!
Wist je dat je jouw Nintendo 3DS-systeem, net als veel Nintendo 3DS-spellen, kunt registreren om sterren te verdienen in Club Nintendo? Je kunt sterren inwisselen voor exclusieve Nintendo-goodies in de sterrencatalogus. Op dit moment kun je ook gebruikmaken van een speciale actie waarmee je een klassiek spel krijgt. Dit heet de Nintendo 3DS-registratiebeloning. Als je voor 31 januari 2012 twee specifieke Nintendo 3DS-spellen hebt geregistreerd, kun je gratis 3D Classics Kid Icarus downloaden!
Als we het dan toch over software hebben: zorg dat je op de hoogte blijft van de nieuwste spellen voor Nintendo 3DS door het onderdeel Nintendo 3DS-spellen te bekijken. Hier staan trailers van de belangrijkste titels. Het geeft je directe toegang tot geweldige spellen als Mario Kart 7, SUPER MARIO 3D LAND, nintendogs + cats, Pokémon Rumble en veel meer toptitels die voor 2012 gepland staan! Daarnaast is er het onderdeel Nintendo-personages, waarin je meteen in aanraking komt met Nintendo 3DS-spellen met beroemde Nintendo-personages.
Als je dit soort software wilt downloaden en toegang wilt tot veel andere Nintendo 3DS-content, moet je je Nintendo 3DS aansluiten op het internet. Als je hulp nodig hebt met het op internet komen, of met een andere functie van je systeem (van ouderlijk toezicht tot het downloaden van vervangende spelhandleidingen), bekijk dan onze uitgebreide klantenservice.
Vergeet niet dat Nintendo 3DS zich blijft ontwikkelen en met nieuwe eigenschappen en content komt. Volg de instructies als je het systeem voor de eerste keer opstart om het systeem up-to-date te houden. Later kun je altijd nog de nieuwste systeemupdate uitvoeren. Onze simpele uitlegvideo over de systeemupdate laat zien hoe je dit in een paar simpele stappen doet. De laatste update bevatte een paar geweldige nieuwe eigenschappen, zoals de opname van 3D-video, waarmee je maximaal 10 minuten aan beelden in 3D kunt opnemen en je eigen stopmotionfilm kunt maken!
We hopen dat je in deze vakantieperiode zult genieten van je Nintendo 3DS-systeem. In 2012 ligt er nog veel meer speelplezier in het verschiet!