Wat is het eerste dat je te binnen schiet, als je aan de The Legend of Zelda-serie denkt? Zijn het de zenuwslopende eindbaasgevechten, de puzzels die je alsmaar bezig blijven houden, zelfs als je het spel al lang hebt uitgezet? Of is het simpelweg de wetenschap dat er een enorme wereld voor je klaar ligt om ontdekt te worden?
Wat het ook is, het moment is bijna aangebroken om je heldhaftige kant nog eens wakker te schudden voor een compleet nieuw deel in de legendarische serie, dat zich op 11 december een weg blaast naar de Nintendo DS.
The Legend of Zelda: Spirit Tracks plaatst je opnieuw in de rol van de ontembare Link. Hij stort zich in een avontuur, waarin hij het kwaad moet overwinnen en het land moet redden. Dit keer zul je echter een compleet nieuwe wereld ervaren, waarin je nieuwe voorwerpen in handen krijgt, samenwerkt met prinses Zelda en door uitgestrekte langschappen raast, aan boord van je eigen locomotief.
Vandaag is de officiële website voor de aankomende titel gelanceerd. Dit is de perfecte plek om video's te bekijken van het spel in actie, meer te lezen over het verhaal rond Links nieuwste avontuur en van alles te weten te komen over de nieuwe personages en voorwerpen die je op je pad kunt verwachten. Als je goed oplet, kun je misschien zelfs alle verborgen Rupees verzamelen die over de website zijn verspreid, en ze inwisselen voor leuke downloads in de Bonus Shop!
Klik hier om de officiële website van The Legend of Zelda: Spirit Tracks te bezoeken en je eerste stappen te zetten in een compleet nieuw Zelda-avontuur!