Wii Fit helpt je om die eerste stap te zetten in de richting van een gezondere levensstijl, en je kunt nu op de officële Wii Fit-website zien hoe Wii Fit dat precies doet.
Klik op de Wii Fit-website op 'Zie het spel in actie' om twee nieuwe Wii Fit-video's te bekijken. In deze video's wordt uitgelegd hoe je aan Wii Fit begint, en eveneens worden er een aantal vermakelijk spelelementen uit de doeken gedaan.
Een gezondere levensstijl is slechts enkele dagen van je verwijderd. Ga naar de Wii Fit-website en kijk wat Wii Fit voor jou in petto heeft!