Wii Fit helps you take that first step into a healthier lifestyle, and you can get your first glimpse at how this is done at the official Wii Fit website.
At the website’s home page, click the bar on the right that reads “See the game in action.” From here, you can watch videos about how you get started using Wii Fit. The videos also show some of the fun and engaging activities at the core of Wii Fit.
A fitter you is just days away. Go to the Wii Fit website to see what’s in store for you!