Wii Fit
Het originele fitnesspel van 2008, Wii Fit, liet de wereld kennis maken met het Wii Balance Board. Dit motiveerde spelers om in beweging te komen en te werken aan een gezondere levensstijl.
Sinds eind oktober 2009 ligt het vernieuwde en verbeterde Wii Fit plus in de winkel. Wii Fit Plus gaat verder waar het originele Wii Fit ophield en voegt verdere aanpassingsmogelijkheden en een keur aan nieuwe oefeningen toe, voor een fitnessbeleving op maat.
Dus of je nu fan bent van het originele Wii Fit of net je eerste stappen naar een gezondere levensstijl hebt gezet... de officiële site van Wii Fit Plus bevat alle informatie die je verlangt.