Het is heel gemakkelijk om te beginnen met downloaden!
Zorg voordat je begint dat je Nintendo 3DS met het internet is verbonden en dat je in de systeeminstellingen onder INTERNETINSTELLINGEN -> SPOTPASS hebt ingesteld dat je systeem automatisch software kan downloaden.
Nadat je een Nintendo-account hebt aangemaakt, kun je je NNID koppelen onder 'Gekoppelde accounts' in het menu 'Gebruikersinformatie'.
Als je je hebt aangemeld voor nieuwsbrieven van Nintendo, dan krijg je regelmatig e-mails met downloadlinks voor speciale demo's of andere downloadbare content.
Als je op de link hebt geklikt en hebt ingelogd op de website met je Nintendo Network ID, dan begint het downloadproces automatisch. Kijk dus regelmatig of je een speciale nieuwsbrief hebt ontvangen!