Pier Solar and the Great Architects
Pier Solar is een RPG die het verhaal van Hoston vertelt, een jonge botanist die zijn vader probeert te redden van een mysterieuze ziekte. Samen met zijn twee beste vrienden Alina en Edessot gaat hij op zoek naar een zeldzaam kruid om zo de ziekte van Houstons vader te genezen. Ze beseffen niet dat dit het begin is van een opwindende reis die zijn vaders verleden en het mysterie van Pier Solar en de Grote Architecten ontrafelt.