Pier Solar and the Great Architects
Pier Solar is an RPG that tells the story of Hoston, a young botanist who is on a quest to save his father from a mysterious illness. Along with his two best friends, Alina and Edessot, Hoston embarks on a quest seeking a rare herb to cure his father's illness. Little do they know, it is the beginning of a winding journey that unravels Hoston's father's past and the mystery of Pier Solar and the Great Architects.