Mutant Alien Moles of the Dead
Mutant Alien Moles of the Dead is een game waarin je reflexen op de proef worden gesteld. Je missie: een buitenaardse macht dwarsbomen die de planeet van onder de grond probeert te veroveren. Kun jij de buitenaardse wezens het zwijgen opleggen en de planeet redden?
Herontdek klassieke gameplay die is aangevuld met diverse extra's, waaronder potjes steen-papier-schaar, power-ups en nog veel meer. Daardoor is Mutant Alien Moles een uitdaging voor jong en oud. Ben jij er klaar voor?