Mutant Alien Moles of the Dead
Mutant Alien Moles of the Dead is a game of reflexes in which your mission is to foil the plans of an alien invader that is attempting to conquer the planet from underground. Can you defeat the aliens and save the planet?
To do that, you’ll have to whack the aliens with your hammer as soon as they pop up through the holes. But be careful! You’ll have to be quick, because as soon as they see you, they’ll pounce and try to bite you!
Rediscover the classic Whack-A-Mole with the added diversity of events and extras, such as rock-paper-scissors battles, power-ups and much more, making Mutant Alien Moles a challenge for both young and old. Are you ready?