Mortar Melon
Stel je mortier op, richt en schiet de meloen weg om fruit te verzamelen. Terwijl je door de lucht heen suist, kun je vruchten uit de omgeving plukken. Pas op voor scherpe voorwerpen, anders ontplof je in een wolk van vruchtvlees en pitten. Dit is een waanzinnige, fruitige game!