Mortar Melon
Drag the mortar, aim, and fling the melon to collect the fruit! Whizzing through the air, you'll fly across the world tapping and dragging your environment to release the juicy goods! Watch out for pointy objects or you'll explode on impact, sending chunks of melon and pips flying! It's a crazy, fruity, physics machine!