Meer dan 50 titels verdeeld over alle genres: van tijdloze klassiekers als Sonic en Streets of Rage 2 tot meeslepende RPG's zoals de Phantasy Star-serie. Arcade-actie, schietspellen, beat 'm ups, puzzelgames, oude favorieten, onbekende juweeltjes... Voor iedere speler zit er wel een klassieke titel bij!