SEGA’s collection of Mega Drive & Genesis classics comes to a new generation!
Including over 50 titles across all genres, from all-time classics like Sonic and Streets of Rage 2 to deep RPGs like the Phantasy Star series; arcade action, shooters, beat’m ups, puzzlers, old favourites and hidden gems. There is a classic title for every player to enjoy!