DAEMON X MACHINA
Er woedt een hevige oorlog tussen mens en machine in DAEMON X MACHINA, een nieuwe actieshooter vol spectaculaire gevechten, explosief geweld en een enorm arsenaal aan wapens. Betreed een futuristisch strijdperk en vecht voor de toekomst van de mensheid op de Nintendo Switch.
Toen de maan neerstortte en de wereld in puin werd achtergelaten, heeft de mens een krachtig netwerk van machines opgezet dat moet helpen bij de wederopbouw. Na die ramp verschenen echter ook de Immortals, kwaadaardig machines die het krachtige netwerk tegen zijn scheppers hebben opgezet. De hoop op een betere toekomst werd al snel een wrede strijd om te overleven.
Nu woedt er een eindeloze oorlog tussen machtige consortiums en de Immortals in een strijd om de mensheid te redden. Als lid van de Reclaimers, een elitegroep huurlingen, is het aan jou om de geheimen van de Immortals te ontrafelen voordat het te laat is.
Stap als onervaren Reclaimer in een gepantserd pak dat een Arsenal wordt genoemd en ga in allerlei gebieden op levensgevaarlijke missies om credits te verdienen.
Je Arsenal uitrusten gaat om meer dan alleen brute kracht. Kies wapens die bij je speelstijl passen, van vlijmscherpe zwaarden, dikke shotguns en langeafstandsgeweren tot doelzoekende raketten, schilden en kanonnen.
Wissel je zuurverdiende credits in voor nieuwe uitrusting of ga op het slagveld op zoek naar nieuwe onderdelen. Steel wapens van verslagen vijanden en gebruik ze om hun teamgenoten mores te leren!
DAEMON X MACHINA is bedacht door Kenichiro Tsukuda, de beroemde producer die bekendstaat om zijn werk voor de Armored Core-serie. Kom meer over de game te weten door de demonstratie tijdens Nintendo Treehouse: Live at E3 2019 te bekijken en ons interview met de ontwikkelaar te lezen.