Alchemic Cutie
Terwijl je wilde jelly’s temt, ontmoet je dorpelingen, doe je mee aan jelly-wedstrijden en ontdek je de geheimen van het eiland.
Het eiland Wimba is immens groot en er is genoeg te doen. Van het verkennen van geheime locaties tot het ontdekken van nieuwe jelly’s die over het hele eiland verspreid zijn. Als de seizoenen veranderen, verandert het eiland mee en verschijnen er nieuwe gebieden en andere jelly’s en voorwerpen..
Geniet van een boeiend systeem voor het opvoeden van jelly's, waarbij elke jelly uniek gegenereerde stats, eigenschappen en meer dan 4000 visuele stijlen heeft. Je kunt de perfecte jelly metgezel temmen, fokken en grootbrengen en ermee op avontuur gaan.
Sluit vriendschap met een dorp vol maffe, leuke en soms ingewikkelde personages. Help ze door quests te voltooien of hang gewoon wat rond, meng je onder de mensen en leer ze kennen. Wie weet... misschien verbergen sommigen wel iets...
Met behulp van je fluit en een beetje alchemie krijg je de mogelijkheid om speciale voorwerpen te maken met krachtige effecten. Je kunt zelfs verschillende voorwerpen transformeren in iets zeldzaams en krachtigs.
Met je trots opgevoede jelly's neem je deel aan spannende wedstrijden tegen andere dorpelingen om kans te maken op medailles.