Working Hard Collection
In Blessed Work is het jouw taak om hersenloze robots aan te sturen op een bouwplaats, projecten te voltooien en ongelukken te voorkomen. Plaats objecten, activeer knoppen, verplaats spullen en doe wat je kunt. Je moet voorkomen dat je arbeiders doodgaan terwijl ze proberen om de bouw te voltooien.
In Doom Work is het jouw taak om een bedreigd bos te beschermen door te voorkomen dat diezelfde hersenloze robots het verwoesten. Help kwetsbare diertjes om hebberige zakenlui te stoppen die hun thuis willen plunderen.