Working Hard Collection
In Blessed Work, your goal is to manage mindless robots on a construction site, get projects completed, and prevent accidents. Place objects, activate buttons, move things, and everything in your power. You have to prevent your workers from dying trying to finish the construction.
In Doom Work, your goal is to protect an endangered forest by preventing the same mindless robots from destroying it. Help precious animals stop some greedy businessmen pillaging their home.