Windjammers 2
Na 25 jaar is vliegende schijven naar je tegenstanders gooien nog steeds even cool. Windjammers 2, het vervolg op de cultklassieker Windjammers van NEOGEO, is de perfecte mix van alles wat de klassieke titel zo leuk maakte en gloednieuwe mechanica.
Snel, strategisch, eenvoudig te leren, maar moeilijk onder de knie te krijgen: Windjammers 2 volgt het voorbeeld van de eerste versie en bevat alles wat de serie Windjammers tot een ontzettend leuk en competitief spel maakt!
Sophie De Lys: "Soyez prêts !" Maak kennis met de stijlvolle Franse wervelwind Sophie De Lys en haar supermoves. Eén simpel advies: kies de juiste tactiek.
Max Hurricane: Met deze Canadese kampioen met zijn indrukwekkende silhouet valt niet te spotten. Hij heeft maar één worp nodig om alles op zijn pad weg te blazen. Klaus Wessel, je bent gewaarschuwd.
Jao Raposa: Jao, een groot fan van Steve Miller, zag tijdens zijn jeugd in Brazilië de originele Windjammers hun tegenstanders inmaken en nu mag hij zelf schitteren. Zijn beste wapens? Zijn snelheid en duizelingwekkende worpen.
Sammy Ho: Sammy is een zeer evenwichtige sporter. De Chinese speler is sterk, maar snel genoeg om elke frisbee die op hem afkomt te vangen. Kijk uit voor zijn verraderlijke worpen! Als je niet oppast, pakt hij de titel van je af!
Hiromi Mita: Wie had gedacht dat Japan tien jaar later de jam zou hebben opgegeven? Hiromi Mita is er nog, en als je haar snelle en verraderlijke effectworpen ziet, krijg je spijt dat je het tegen haar hebt opgenomen.
Klaus Wessel: Na een decennium hard trainen is Klaus Wessel, ook wel de Duitse Kolos genoemd vanwege zijn krachtige worpen, terug om Max Hurricane te laten zien wie de sterkste jammer ter wereld is.
Loris Biaggi: Snel, sterk, veelzijdig... de Italiaan Loris Biaggi is nog steeds de kampioen die hij was.
Steve Miller: Hij is behendig en heeft een natuurtalent voor omkeringen en lastige effectworpen. Hij is terug om te laten zien dat hij nog steeds meedoet.