Windjammers 2
The best flying disc game of all time is back! With amazing hand-drawn graphics, crazy new moves, gameplay mechanics and awesome new characters and stages, Windjammers 2 is the sequel you've been dreaming of.
25 years later, throwing flying discs at your opponents is still as cool as back in the days. Sequel to the NEOGEO cult classic Windjammers, Windjammers 2 is the perfect mix between what you loved about the classic title and brand-new mechanics.
Fast-paced, strategic, easy to learn but hard to master: Windjammers 2 follows the steps of the first episode and brings back what makes the Windjammers series an amazing fun and competitive game!
Sophie De Lys: Soyez prêts ! It's time to meet the French fashionable fast and furious Sophie De Lys and her super moves. One simple advice: choose the right way to go.
Max Hurricane: With his impressive silhouette, the Canadian champion isn’t here to joke around. He’s ready to blow anything out of his way with only one throw. Klaus Wessel, you’ve been warned.
Jao Raposa: Absolute fan of Steve Miller, Jao spent his childhood in Brazil watching the original Windjammers’ own his opponents on the jammin’ court, and it’s now his time to shine. His best weapons? His speed and head-spinning throws.
Sammy Ho: Sammy is a very well balanced athlete. The Chinese player is powerful but fast enough to catch every frisbee that comes to him. Beware of his tricky shots! He’ll take the title away from you if you’re not careful enough!
Hiromi Mita: 10 years later, you would have thought Japan gave up on the jam? Hiromi Mita is still around with her fast and tricky curve shots shots that will make you regret facing her.
Klaus Wessel: After a decade of hard training, Klaus Wessel, also known as the Colossus from Germany due to his powerful shots, is back and ready to show Max Hurricane who's the strongest jammer alive.
Loris Biaggi: Swift, strong, versatile… the Italian Loris Biaggi is still the great champion he was back in the days.
Steve Miller: He’s agile and a natural at pulling off reversals along with tricky curved shots. He's back to prove that he is still in the game.