Shovel Knight: Specter of Torment
Shovel Knight: Specter of Torment is de nieuwste downloadbare content voor de hoog beoordeelde hit Shovel Knight. Het betreft een volledige game met een hoofdrol voor Specter Knight, een van de vijanden uit het oorspronkelijke spel. De uitgebreide campagne is zelfs nog groter dan die van de laatste downloadbare content, Plague of Shadows.
Deze campagne maakt ook deel uit van Shovel Knight: Treasure Trove, nu verkrijgbaar voor de Nintendo Switch. Shovel Knight: Treasure Trove bevat het originele Shovel Knight en alle eerder uitgebrachte downloadbare content – zelfs Shovel Knight: Specter of Torment!