Shovel Knight: Specter of Torment
Shovel Knight: Specter of Torment, the latest campaign from the critically acclaimed hit Shovel Knight is a standalone full-featured game starring Specter Knight, one of the enemies from the original game. The massive prequel campaign includes even more content than the last campaign update, Plague of Shadows.
This campaign is also available as part of Shovel Knight: Treasure Trove, out now on Nintendo Switch. Shovel Knight: Treasure Trove includes the original Shovel Knight and all previously released campaigns – even Shovel Knight: Specter of Torment!