Prehistoric Dude
Prehistoric Dude is een mini metroidvania spel in het stenen tijdperk, wat het verhaal vertelt van Dude, een vriendelijke holbewoner die gek is op ham! Verken 3 verschillende scenario’s terwijl je op zoek gaat naar Dude’s heerlijke lunch! Sta oog in oog met vijanden, overmeester obstakels, leer nieuwe vaardigheden en maak Dude zelfs nog sterker!
Ga op avontuur om hem te helpen zijn lunch, die was gestolen door een gigantische dinosaurus, weer terug te krijgen! Hij zal vele vijanden onder ogen moeten zien, terwijl hij door grotten en bossen reist, ondertussen hulpmiddelen en power ups verzamelend om hem te helpen tijdens zijn reis.