Prehistoric Dude
Prehistoric Dude is a mini metroidvania game during the stone age which tells the story of Dude, a friendly caveman who loves ham! Explore 3 different scenarios while looking for Dude’s delicious lunch! Face enemies, master obstacles, learn new skills and make Dude even stronger!
Go on an adventure to help him to take back his lunch, which was stolen by a giant dinosaur! He will need to face many dangerous enemies while traveling through caves and forests, getting some tools and power ups to assist him during this journey.