Mugen Souls Double Pack
Voer in Mugen Souls het bevel over het G-Castle als de onbetwiste god Chou-Chou. Wissel tussen verschillende gedaantes om je vijanden te verleiden en maak ze je assistenten! Speel in Mugen Souls Z als de nieuwe ultieme godin Syrma nadat ze per ongeluk bijna al Chou-Chou's krachten heeft opgezogen. Vorm een team met zowel nieuwe als oude vrienden terwijl je een eeuwenoud kwaad moet stoppen dat het universum bedreigt. Elke game bevat strategische beurtelingse gevechten op 3D-gevechtskaarten waarin je zelf bepaalt waar je naartoe gaat, gevechten op schepen, levendige werelden om te ontdekken en een overvloed aan aanpassingsopties voor de personages.