Mugen Souls Double Pack
In Mugen Souls, take command of the G-Castle as “Undisputed God” Chou-Chou and shift between multiple moe forms to woo your enemies into becoming your peons! Then in Mugen Souls Z, control new “Ultimate Goddess” Syrma after she inadvertently absorbs most of Chou-Chou’s powers and team up with both returning friends and fresh faces as you attempt to stop an ancient evil threatening the galaxy. Each game features strategic turn-based combat on free roaming 3D battle maps, ship battles, vibrant worlds to explore and a wealth of character customization options!