Moving Out & Moving out 2 Bundle
De Moving Out Bundle bevat zowel Moving Out 1 als 2, met tientallen levels in Packmore en daar voorbij!
Beleef het verhaal van Moving Out 1, waarin je een onafhankelijke aannemer bent, en speel in Moving Out 2 samen, waar je ook bent, online en via crossplay!
Moving Out 2 bevat compleet nieuwe, extra schattige personages, want Smooth Moves heeft nieuwe F.A.R.T-rekruten aangenomen! Speel met de van ongeduld trappelende nieuwelingen of kies oude bekenden van Smooth Moves.
Hulpstand?! Check! Allerlei toegankelijkheidsopties?! Check! Talloze personages en kekke outfits en skins voor modeliefhebbers?! Dubbelcheck!