Moving Out & Moving out 2 Bundle
The Moving Out Bundle comes packed with both Moving Out 1 and 2 - with dozens of levels across Packmore and beyond!
Enjoy Moving Out 1's story as an independant contractor - and with Moving Out 2, play together, anywhere, with online and crossplay!
From humble beginnings as a small company, to inter-dimensional movers in style. All your favourite levels are here.
Moving Out 2 features an entire new cast of extra lovable characters because Smooth Moves have signed up some new F.A.R.T recruits! Play from a range of eager new employee's, or old Smooth Moves favouriutes.
Assist mode?! Check! A wide array of accessibility options?! Check! Loads of characters and countless finely tailored fits and skins for all you fashionistas?! Check! Check! Check!