Metal Slug Tactics
Metal Slug Tactics brengt de explosieve charme en het nostalgische plezier van de cult-serie METAL SLUG naar het tactische slagveld! Zet je schrap voor een intens ritje door het beste van beide werelden: klassieke arcade-actie en tactische roguelite-spanning. Duik in de strijd en laat je nostalgie voor METAL SLUG op een gloednieuwe manier herleven!
Metal Slug Tactics geeft je een nieuw perspectief op de iconische gevechten uit de METAL SLUG-serie. Leid je team naar de overwinning met sluwe plannen en superieure vuurkracht in een perfecte mix van klassieke actie en tactische diepgang. Ontketen krachtige speciale aanvallen en zet elke confrontatie naar je hand.
Kies een van de iconische strijdmakkers uit de hele METAL SLUG-serie en stel het perfecte team samen om de snode plannen van Morden te stoppen.
Beleef een heerlijke campagne in prachtige, handgemaakte maps om de oorlog te beslissen en het beruchte rebellenleger voorgoed te verslaan! Je moet een hele hoop uitdagingen overwinnen, dus zet je schrap voor talloze mislukkingen, maar geef niet op en zet vooral door.
Donald Morden is terug! Jarenlang verborg de generaal zich in een land dat zich tegen de Wereldregering heeft gekeerd, waar hij geduldig een staatsgreep kon voorbereiden. Nu is hij eindelijk klaar om wraak te nemen op de hele wereld, met een leger dat hij al die jaren stiekem heeft opgebouwd.
De Peregrine Falcon Squad moet alles doen wat ze kunnen om door de vijandelijke linie te breken en generaal Morden te verslaan, voordat de oorlog uitmondt in een wereldwijde ramp!