Latte Stand Tycoon+
Kom, sluit je aan bij Maya en Mia terwijl ze naam maken in het stadje Falling Leaves, en beleef het eerste verhaal in een ongelooflijk epos dat zich voor je ontvouwt.
Het is aan hen om een oud familiehuis en café, dat ze van hun pas overleden grootvader hebben geërfd, op tijd te restaureren om te voorkomen dat het wordt gesloopt... Helaas kon hun timing niet slechter zijn, want ze zijn er ingetrokken op het moment dat het stadje door chaotische weerspatronen wordt getroffen.
Ga de strijd aan met de elementen, hou je voorraden op peil en laat je kleine, vervallen Latte Stand uitgroeien tot een volwaardig Café terwijl je je barista-vaardigheden aanscherpt en de smaak van je klanten leert kennen in deze nieuwe heruitvoering van Latte Stand Tycoon.