Come, join Maya and Mia as they make a name for themselves in the town of Falling Leaves, and experience the first tale in an incredible epic unfolding before you.
It’s up to them to restore an old family home and Café, which they inherited from their recently deceased grandfather, in time to save it from being demolished...unfortunately, their timing couldn't be worse, as they've moved in when the town has begun to be hit by chaotic weather patterns.
Combat the elements, keep up your stock, and grow their little run-down Latte Stand into a full-fledged Café as you hone your barista skills and get to know your customer’s tastes in this new re-imagining of Latte Stand Tycoon.