How 2 Escape
How 2 Escape is een ontsnappings-simulatiespel waarbij twee spelers moeten samenwerken in asymmetrische gameplay en met verschillende apparaten.
Beide spelers moeten met elkaar communiceren en zich richten op hun zintuigen. Puzzels vereisen logica, coördinatie, observatie en luistervaardigheid, maar vooral: communicatie!
Emy wordt wakker, gevangen in een razendsnelle trein vol vallen en raadselachtige puzzels. Haar enige uitweg? De remhendel van de locomotief bereiken om de trein te stoppen. Haar broer, Johann, aan de andere kant van de telefoon, is de enige die informatie bezit die Emy zal helpen om door de verschillende wagons te navigeren en te ontsnappen uit deze trein. Zal je Emy op tijd kunnen redden?