Dompel jezelf onder in de wereld van Goo Fighter, een rogue-like die hectische gameplay en strategie combineert!
Bestuur een superstijlvolle vechter die overweldigd wordt door helse golven Goo. Ga door uitdagende levels en neem het op tegen slijmerige tegenstanders met tientallen krachten in een kleurrijk universum. Elke keer dat je een level omhoog gaat, ontgrendel je een nieuwe kracht of kies je ervoor om er een te upgraden. Als je deel uitmaakt van de elite van de meest ervaren spelers, kun je spelen met een volledig kapotte build en het spel letterlijk vernietigen...