Dive into the world of Goo Fighter, an exhilarating rogue-like game that combines fast-paced action with strategic gameplay!
Control a super-stylish fighter who's being swamped by hellish waves of Goo. Traverse challenging levels and take on slimy opponents with dozens of powers in a colorful universe. Each time you level up, you unlock a new power or choose to upgrade one. If you're one of the more experienced elite players, you'll be able to play with a completely wrecked build and literally destroy the game...
Progress through the worlds to unlock new heroes to play with! Each one of them is unique and comes with a new basic weapon: bow, spear, shuriken, dynamite, magic orb, ice aura and death ray (this one's cheated...) and many more!