Dominant Mind - Code Breaker Game
De logica en spelregels van Dominant Mind - Code kraker lijken erg op hersenspellen genaamd Bulls & Cows die werden gespeeld met pen en papier. Klaar om je hersentraining te krijgen?
De codebreker krijgt slechts één pin voor elke bedekte kleur die goed geraden is. Als er twee pinnen van dezelfde kleur verborgen zijn achter het schild, en de speler vermoedt dat er drie pinnen van dezelfde kleur zijn, kan de speler nog steeds maar twee pinnen krijgen die de juiste kleur aangeven.
Zodra de feedback is gegeven, heeft de speler een nieuwe poging om de kleur / plaatsing te raden en de code te breken, met behulp van de feedback en logisch denken.
Zoals het aantal rijen aangeeft, heb je slechts acht pogingen om de code te raden. Je krijgt punten als je de kleur goed raadt en extra bonuspunten als je de code kraakt. Extra punten worden ook toegekend als je de code in een vroeg stadium van dit logicaspel kraakt.