Crowded Mysteries
In Crowded Mysteries ben je een detective in Mystery City, waar je misdaden onderzoekt en verdachten ondervraagt.
Met een meeslepend verhaal, prachtige minimalistische kunst en boeiende gameplay is Crowded Mysteries een avontuur in het oplossen van misdaden voor iedereen, of je nu een ervaren detective bent of een nieuwsgierige nieuwkomer.