Crowded Mysteries
In Crowded Mysteries, you're a detective in Mystery City, investigating crimes and interrogating suspects.
With an immersive storyline, beautiful minimalistic art, and engaging gameplay, Crowded Mysteries is a crime-solving adventure for all, whether you're a seasoned detective or a curious newcomer.