Control Ultimate Edition – Cloud Version
Binnen veertien dagen na aankoop en zolang je speeltijd maximaal twee uur bedraagt, verlenen we je het contractuele recht tot restitutie voor deze aankoop. De twee uur speeltijd is de samengevoegde speeltijd van alle aankopen van dezelfde titel. Als je van dit recht gebruik wilt maken, neem dan contact op met Nintendo Support.
Control Ultimate Edition bevat de hoofdgame en alle eerder uitgebrachte uitbreidingen ('The Foundation' en 'AWE') in één pakket.
Een corrumperende aanwezigheid is het Federal Bureau of Control binnengedrongen... Alleen jij kunt het stoppen. De wereld is nu je wapen in een episch gevecht om een onheilspellende vijand te vernietigen in diepgaande en onvoorspelbare omgevingen. Insluiting is mislukt, het lot van de mensheid staat op het spel. Pak jij de controle terug?