Control Ultimate Edition – Cloud Version
Within 14 days upon purchase and as long as your playtime does not exceed two hours, we grant you a contractual right to refund for this purchase. The two hours of playtime is aggregated across multiple purchases concerning the same title. If you want to exercise this right, please contact our Nintendo Support.
Control Ultimate Edition contains the main game and all Expansions ("The Foundation" and "AWE") in one great value package.
A corruptive presence has invaded the Federal Bureau of Control… Only you have the power to stop it. The world is now your weapon in an epic fight to annihilate an ominous enemy through deep and unpredictable environments. Containment has failed, humanity is at stake. Will you regain control?
Winner of over 80 awards, Control is a visually stunning third-person action-adventure that will keep you on the edge of your seat. Blending open-ended environments with the signature world-building and storytelling of renowned developer, Remedy Entertainment, Control presents an expansive and intensely gratifying gameplay experience.
Can you handle the bureau’s dark secrets? Unfold an epic supernatural struggle, filled with unexpected characters and bizarre events, as you search for your missing brother, and discover the truth that has brought you here.