BELANGRIJK: Dit spel vereist geen taalvaardigheid en is daarom geschikt voor alle talen!
Dit legpuzzelspel voor kinderen en peuters is perfect voor alle autofans, maar natuurlijk ook voor alle puzzelvrienden.
BELANGRIJK: Dit spel vereist geen taalvaardigheid en is daarom geschikt voor alle talen!
Het spel bevat 13 hoogwaardige puzzelmotieven die op verschillende moeilijkheidsgraden kunnen worden opgelost. Het maximale aantal onderdelen is 80 onderdelen en kinderen worden echt uitgedaagd! Maar zelfs nieuwkomers op het gebied van puzzels kunnen een goede start maken met een puzzel van 12 stukjes.
Elke oplossing van een puzzel wordt beloond met 3D-animaties, veel effecten en een minigame die ballons knalt!
Perfect spel voor kleuters, kleuters en eerste klassers. De moeilijkste moeilijkheidsgraad is ook geschikt voor oudere kinderen tot 12 jaar! Vind zowel meisjes als jongens leuk!