This jigsaw puzzle game for kids and toddlers is perfect for all car fans, but of course also for all puzzle friends.
IMPORTANT: This game does not require any language skills and is therefore suitable for all languages!
The game contains 13 high-quality puzzle motifs that can be solved at different levels of difficulty. The maximum number of parts is 80 parts and children are really challenged! But even newcomers to puzzles can get off to a good start with a 12-piece puzzle.
The fun car game trains logical thinking and hand-eye coordination while playing as the game is hand-controlled via the touch screen.
For very clever puzzle children, the rotation of the puzzle pieces can also be switched on.
With McPeppergames games your child gets optimal entertainment and at the same time our games are the perfect preparation for preschool and training for learning logical thinking.
All of our jigsaw puzzle designs are unique and designed by renowned illustrators.
Perfect game for preschoolers, kindergarten kids and first graders. The hardest level of difficulty is also suitable for older children up to 12 years of age! Likes both girls and boys!