Blade II - The Return Of Evil
De schaduw van het kwaad kruipt opnieuw over het vredige land Elysium. De Destiny of Light vraagt je om Elysium te redden.
Kruip in de huid van een gladiator, huurmoordenaar, tovenaar of strijder om de onschuldigen te wreken en het onheil voor goed een halt toe te roepen. Strijd om te overleven en overleef om te strijden!
Blade 2 is een razendsnelle actie-RPG, waarin spelers de patronen van vijanden moeten leren kennen, en de timing van tegenaanvallen en verdedigende bewegingen moeten leren beheersen. Je succes hangt vooral af van je vaardigheden. Het gevechtssysteem is eenvoudig te leren, maar alleen de meest behendige en volhardende spelers zullen het volledig leren beheersen.