Blade II - The Return Of Evil
The shadow of evil looms over the peaceful realm of Elysium once more. The Destiny of Light calls upon you to become the savior of Elysium.
Play your role as Gladiator, Assassin, Wizard, and Fighter to avenge the innocent and bring an end to the tragedy for good. Fight to survive and survive to fight.
Blade 2 is a fast-paced, responsive action RPG that requires players to learn the patterns of enemies and master the timing of counter attacks and dodges. Your skills above all else will determine your success.
Find and perfect your favorite play style, optimize your skill trees, find the most powerful gear, and dominate your foes.