Je moet alles laten vallen en jezelf onderdompelen in dynamische gevechten in bloederige arena's voor de titel van Grand Arena Champion. Ga de uitdaging aan van verschillende modi in de atmosferische buitenaardse arena's van de toekomst.
Futuristische sfeervolle locaties, unieke wapens, ongelooflijke boosters zorgen ervoor dat je je niet zult vervelen! Bewijs aan iedereen dat je de titel van Grand Arena-kampioen waardig bent!