You have to drop everything and immerse yourself in dynamic battles in bloody arenas for the title of Grand Arena Champion. Take on the challenge of diverse modes in the atmospheric alien arenas of the future.
Futuristic atmospheric locations, unique weapons, incredible boosters will not let you get bored! Prove to everyone that you are worthy of the title of Grand Arena Champion!