Bereid je voor op 12 Labours of Hercules VI - Race for Olympus! Hoor jij dat ook? Het klinkt alsof er een alarm afgaat op de Olympus... Hercules en zijn vrouw Megara zijn als eerste ter plaatse en ontdekken een vreselijke plaats delict. Zeus wordt vermist en alles wijst erop dat hij ontvoerd is! Het stel aarzelt geen moment en gaat meteen naar hem op zoek.
Ga met ze mee en bezoek onbekende plekken terwijl je wegen vrijmaakt, gebouwen uit de grond stampt, monsters verslaat en nog veel meer. Kun jij de aanwijzingen volgen en ontdekken wie Zeus heeft ontvoerd? Je moet wel snel zijn, want zonder Zeus heerst er veel politieke onrust op de Olympus. De andere goden staan te popelen om Zeus’ plaats in te nemen...