12 Labours of Hercules VI: Race for Olympus
A crime has been committed on the Mount Olympus! Something triggered the alarm and it can only mean trouble! The first hero to respond to the call is Hercules - he quickly arrives to the scene to discover that Zeus been abducted... There is no time to waste: brave hero sets out on the search for Zeus!
Hercules needs to act fast: without Zeus Olympus is facing a political crisis as lesser Gods are trying to take over the reigns!
Tag along and visit the places you’ve never seen before as you clear roads, construct buildings, vanquish beasts and investigate the mysterious disappearance. Can you prove your detective skills and unravel who's behind Zeus' abduction?