Drawn to Life: Het Nieuwe Hoofdstuk
Creëer je eigen fantasiewereld op de Nintendo DS en laat je door de Raposa inzetten om de wereld van deze vriendelijke wezens te verlossen van een zwart-witte dreiging in Drawn to Life: Het Nieuwe Hoofdstuk, exclusief voor de Nintendo DS en Wii.
Drawn to Life: Het Nieuwe Hoofdstuk is gecreëerd door de ontwikkelaars van het bekroonde Drawn to Life en Scribblenauts. In het spel neem je het op tegen de mysterieuze schurk Wilfre, die de wereld van de Raposa van alle kleur heeft ontdaan. Jij bent de enige die hun land kan herstellen in zijn oude, kleurrijke glorie.
Om de wereld te kunnen redden moet je eerst een held tekenen. Dus pak de stylus, begin te schetsen op het touchscreen en teken de perfecte strijder! Laat je verbeelding gaan - je held kan een simpele vorm zijn of een complex wezen met meerdere ledematen, een mens, dier of iets ongebruikelijkers - het is helemaal aan jou! Je kunt zelfs een poging wagen om je creatief uit te leven op een creatie met onze onderstaande demo! Probeer een paar ontwerpen uit en laat je stylus op hol slaan!
Vervolgens moet je je held door vier nieuwe werelden loodsen en druppeltjes kleur verzamelen die je zult gebruiken om het land van de Reposa mee te verven en de saaiheid te verdrijven. In het avontuur verken je onbekend terrein met het Turtle Ship (schildpaddenschip) van de Raposa, dat je natuurlijk zelf kunt aanpassen! Gedurende het spel moet je voorwerpen, accessoires, platformen, wapens, voertuigen en meer tekenen om de held van de dag te worden! Het vernieuwde tekenpakket van Drawn to Life: Het Nieuwe Hoofdstuk geeft je meer creatieve mogelijkheden dan ooit. Met meer variatie in tekengerei, kwasten en opties kun je jezelf nog beter uitdrukken en de wereld vullen met je eigen gedetailleerde creaties.
Terwijl je je een weg rent en springt door de levels van dit avontuurlijke platformspel, en terwijl je druppeltjes kleur en munten verzamelt om extra's mee te kopen, kom je vast op plekken waar er geen duidelijk pad te ontdekken is. Hier moet je de kracht van Action Drawing gebruiken, om de speciale eigenschappen van verschillende kleuren te benutten en al spelende platformen te schilderen om puzzels op te lossen. Op je reis kun je ook van vorm veranderen. Van je oorspronkelijke held verander je in een klodder of een spin - elke vorm met zijn eigen unieke eigenschappen. En afhankelijk van de vorm die je hebt gekozen, zijn levels op verschillende manieren te spelen!
Gebruik je creativiteit om het land zijn kleur terug te geven en een wereld binnen te stappen waar je kunstwerken het kwaad kunnen verdrijven in Drawn to Life: Het Nieuwe Hoofdstuk.